سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عطر دل آرای خدا
 
آقای غریبم ... سهم من در غربت شما چقدر است؟؟؟

اسلام عزیز عید نوروز را امضا کرده است

حضرت آیت‌الله مظاهری گفت: از خداوند متعال با توسل به اهل‌بیت (ع) بخواهید در سال آینده تقوا و رابطه با خودش و سلامتی و امنیت را مقرر نماید و در فرج حضرت ولی‌عصر(عج) تعجیل فرماید.

به گزارش آینده روشن، به نقل از مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله مظاهری در پاسخ به این سوال که برخی عید نوروز را قبول نداشته و گرامی داشتن آن را منافات با اسلام می‌دانند به جایگاه شرعی آن اشاره کرد و گفت: اسلام عزیز عید نوروز را امضا کرده است. 
ایشان افزود: مرحوم محدث قمی در مفاتیح‌الجنان در آخر دستورات ماه‌ها، نماز در آن روز را نقل می‌کند و بعد از آن دعایی را در شرافت و کرامت آن عید نقل می‌نماید.
معظم‌له دعا و نیایش را مهمترین اعمال در لحظه تحویل سال دانست و یادآور شد: خواندن دعای «یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول حول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال» بسیار خوب است.
حضرت آیت‌الله مظاهری توبه و بازگشت به خدا را در این لحظات بسیار پسندیده دانست و عنوان کرد: انسان باید جداً حساب سال و گذشته را بکند و اگر گناهکار است جداً توبه کند و با حالت توبه وارد سال جدید شود.
معظم‌له تصریح کرد: از خداوند متعال با توسل به اهل‌بیت (ع) بخواهید در سال آینده تقوا و رابطه با خودش و سلامتی و امنیت را مقرر نماید و در فرج حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداء تعجیل فرماید.
ان‌شاء‌الله حاصل شود.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/1/5 توسط ابوالفضل فتحیان دستگردی