سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عطر دل آرای خدا
 
آقای غریبم ... سهم من در غربت شما چقدر است؟؟؟

مولای من، گرچه از دوری ات بی قرار و دل آشفته ایم، ولی مدتیست که می دانیم، جنس و عیار یک منتظر بیش از اینهاست. بیش از آنی که بارغم هایش را بر دوش دل ببرد و گوشه ای به تنهایی زیر لب فقط العجل بگوید.که به فرموده پیامبر رحمت للعالمین : شایسته ترین اعمال امت انتظار است. جنس انتظار یک عمل است، بی عملی نیست.

 

می دانیم که برای منتظر حقیقی بودن، برای  سهیم بودن در امرفرج باید قدمی برداشت برای ظهور.که خود فرمودید: اگر شیعیان ما با دل های مجتمع گرد آمده بودند و به راستی در راه وفای به عهد و پیمانی که بر دوش دارند، همدل و یکصدا بودند، به میمنت ملاقات ما زودتر نائل می شدند و با مشاهده ما سعادت بسوی ایشان می شتافت و به کمال معرفت می رسیدند.(الإحتجاج للطبرسی ، ج 2 ، ص 499)

اینک برای دومین سال به بهانه میلادتان می خواهیم در "قدمی برای ظهور" همه باهم قدم هایی کوچک اما آمیخته با همدلی و ارادت و اخلاص را تقدیم تان کنیم.  به این امید که این قدم های کوچک ما لبخند را بر لبان شما بنشاند.

اینجا گزینه هایی را به همراه دلایل آنها برای تاثیر گزاری در تعجیل امر فرج به شما ارائه می کنیم. شما می توانید از بین آنها با توجه به شرایط ، علاقه و محدودیت هایتان حداقل یک و حداکثر سه مورد را انتخاب کنید و ثبت نام خود را نهایی نمایید . یادتان باشد که اگر برای خشنودی وبه نیت تعجیل در فرج تصمیم به چنین کاری بگیرید اولا امام شما را در این راه یاری می کنند. دوما کاری در جهت جامعه سازی مهدوی انجام داده اید که از مصادیق مهم زمینه سازی ظهور است.

 با انتخاب حداقل یک گزینه و حداکثر سه گزینه در این طرح(از میان گزینه های این فرم) ثبت نام خود را نهایی نمایید. رویت پیغام تشکر به معنای ارسال موفقیت آمیز فرم و ثبت نام نهایی شما در طرح است(حتی اگر به عدد شمارنده اضافه نشود). توضیحات مربوط به هر گزینه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

روی ثبت نام کلیک کنید تا راهنمایی شوید

 




برچسب‌ها: قدمی برای ظهور
نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - یکشنبه 93/4/9 توسط ابوالفضل فتحیان دستگردی